گروه وکلای مشهد

ارتباط با بهترین وکیل کیفری در مشهد

دعاوی کیفری دعاوی هستند که فرد یا افرادی مرتکب یک فعل یا ترک فعلی گشته اند که قانون گذار آن را جرم انگاری کرده است. لذا نتایج دعاوی کیفری کیفرخواست می باشد. با توجه به حساسیت و حیثیت افراد در رابطه با دعاوی کیفری لزوم ارتباط با وکلای متخصص کیفری در مشهد ضروری است.

امکان مشاوره تخصصی حضوری و غیر حضوری

تکرار مشاوره بدون هزینه

امکان انتخاب وکیل

تخصص حقوقی

وکلای ما در اکثر دعاوی حقوقی، کیفری و ثبتی تخصص دارند

نتایج درخشان

صدها رای قطعی حقوقی و کیفری موفق

موکلین راضی

99 درصد موکلین از ما راضی بوده اند

وکیل دعاوی کیفری در مشهد

حقوق جزا مجموعه قوانین عمومی و اختصاصی در خصوص جرم، مجرم، انواع جرائم وابسته به میزان مجازات آن ها می باشد. در حقوق جزا مباحثی هم چون موارد تخفیف جرم، تعلیق، تعویق، آزادی مشروطو …نیز در نظر گرفته شده است که با توجه به نوع جرم، میزان مجازات و …درجه بندی جرائم قابل اعمال می باشد. در حقوق کیفری بیشتر به ساختار دادسرا و نهاد رسیدگی و ادله رسیدگی  تامین های کیفری و مراحل رسیدگی هر جرحی بررسی گردیده است

قوانین کیفری حاکم بر دعاوی کیفری

از جمله قوانین مهم که حاکم بر دعاوی کیفری می باشدقانون مجازات اسلامی صوب 1399 ، قانون تعزیرات مصوب 1375 و قانون ایین دادرسی کیفری می باشد . الته در کنار قوانین مزبو، می توان به گستردگی جرائم در حوزه های مختلف از جمله نظامی ،مطبوعات و سیاسی یا جرائم خاص که موجبی بر وجود قوانین جزایی خاص به مثابه قوانین و مقررات مربوط به اختلاس ،کلاهبرداری یا جرائم پولشویی و … را نیز نام برد.

انواع جرائم کیفری

دامنه جرائم کیفری بسیار گسترده است. از دعاوی در حوزه خانواده مانند ترک انفاق تا جرائم حوزه بانکداری مانند کلاهبرداری یا جرائم مربوط به کارکنان دولت مانند اختلاس و ارتشا می توان اشاره کرد.

جرائم در افراد کم سن و سال و نابالغ یا نوجوانان و …که تمامی موارد وق علاوه بر ذکر دقیق در قانون مجازات اسلامی و البته تعزیرات به فراخور در قوانین خاص مانند قانون تعزیرات ، قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ،قانون مبارزه با مواد مخدر قانون مجزات اخلالگران اقتصادی و … اشاره کرد.

درباره ی دادسرا بدانیم

دادسرا مجموعه ایی زیر نظر دادستان که وظیفه تحقیق و تفحص در خصوص جرائم را دارد. افراد حاضر در دادسرا شامل داستان، دادیار و دادرس بوده که با کمک از ضابطان قضایی از جمله کلانتری، پلیس و …نسبت به چگونگی انجا و اجرای جرم توسط متهم، افراد بزه دیده جرم و گستردگی جرم اقدام می نماید

وکیل کیفری کیست

وکلای کیفری با اطلاعات کافی و جامع در خصوص جرائم و مجازات های آنها و البته توجه به آخرین قانونگذاری هایی که در بخش کیفری و تعیین مجازات به تصویب رسیده در جهت احقاق حق به موکل خویش یاری می رساند.

بهترین وکیل کیفری در مشهد

این مجموعه با توجه به تیم کارامد در خصوص وکالت در امر کیفری تمام توان خویش را بر رعایت عدالت و انصاف در زمینه احقاق حق به کار گرفته است. وکلای کیفری در مشهد این مجموعه شامل فارغ التحصیلان ارشد و دکتری جزا و جرم شناسی بوده و به رویه های دادگاه های کیفری مشهد اشراف کامل دارند. در صورتی که دچار مشکل کیفری شده اید و یا  نیاز به وکیل متخصص کیفری در مشهد دارید ، قبل از هر اقدامی با ما مشورت کنید.

وکالت کیفری در مشهد یکی از خدمات وکیل در مشهد توسط مجموعه گروه وکلای مشهد (زیر نظر مجموعه حقوقی دادیاران) می باشد. خدمات تلفنی و اینترنتی اینمجموعه به صورت ۲۴ ساعته بوده و کارشناسان ما همه روزه اماده پاسخگویی می باشند.

نظرات موکلین
همکاران ما

همکاران ما در زمینه وکالت

فهرست