وکیل متخصص طلاق

ارتباط با وکیل طلاق در مشهد

اگر در شرف طلاق هستید و یا در رابطه با روش های طلاق نیاز به مشورت دارید با ما تماس بگیرید. وکلای طلاق ما همه روزه پاسخگوی شما خواهند بود. وکیل طلاق در مشهد این مجموعه پرونده طلاق شما را (چه توافقی چه یکطرفه) با تصمیمات مناسب هدایت خواهند کرد. نیاز به حضور شما نخواهد بود و تا مرحله مهر نهایی طلاق در شناسنامه پرونده شما را پیش خواهد برد.

پاسخگویی فوری در ایام غیر تعطیل

پیگیری قضایی

پیگیری بهترین و سریعترین روشهای قضایی

طلاق فوری

طلاق فوری بدون حضور زوجین (کمتر از 10 روز)

وکیل متخصص طلاق

ده سال تجربه پرونده های طلاق

بهترین وکیل طلاق در مشهد

وکیل طلاق در مشهد

اگر به هر دلیل و شرایطی قصد جدایی از همسر خود دارید منطق حکم میکند با متخصصین مشورت بگیرید. وکلای طلاق در مشهد همه روزه به غیر روزهای تعطیل پاسخگوی شما به صورت تلفنی و حضوری هستند. دادیاران بهترین وکیل طلاق توافقی در مشهد را برای شما ضمانت میکند.

  • این مجموعه تخصص بیش از ده سال در زمینه طلاق دارد.
  • حق الوکاله وکیل طلاق در این مجموعه بسیار مناسب است.
  • اکثر پرونده طلاق به صورت تضمینی انجام میگیرد.

با قوانین طلاق در ایران آشنا شوید

متاسفانه رویه طلاق در ایران انچنان پیچیده شده است که بهتر ازست قبل از هر اقدامی قوانین و رویه ها به طور کامل بررسی گردد. در زیر یکسری اطلاعات کلی در رابطه با طلاق و قوانین مرتبط درج شده است.

وکیل شخصی است که پس از گذراندن دوره ی کارشناسی در ازمون وکالت قبول شده و در دوره ی کاراموزی اموزش تخصصی نزد قاضی دادگاه خانواده را می گذراند. ضمن آن که مجموعه ی دادیاران از وکلایی که در مقطع کارشناسی ارشد رشته ی حقوق خصوصی تحصیل کرده اند، بهره می برد.

انواع طلاق در قانون مدنی

طبق ماده 1143 قانون مدنی کشور طلاق به دو گروه کلی  طلاق بائن و طلاق رجعی تقسیم میشود. برابر با ماده ماده 1144 همین قانون بیان شده که در طلاق بائن برای شوهر حق رجوع وجود ندارد. بنا به ماده 1149 قانون مدنی ایران، در این قسم از انواع طلاق، یعنی طلاق رجعی، رجوع عمل حقوقی یک جانبه ای است. که از سمت شوهر صورت می پذیرد. قانون مدنی ایران در مقررات مربوط به طلاق از فقه امامیه پیروی نموده است. 

 در تعریف کامل : طلاق بائن طلاقی است که با جاری شدن صیغه آن، رابطه زناشویی میان زوجین برای همیشه به پایان می رسد و در واقع برای مرد در این نوع طلاق حق رجوع وجود ندارد. اما در طلاق رجعی حق رجوع و بازگشت به زندگی زناشویی وجود دارد. 

با شرایط زیر طلاق بائن صورت میگیرد :

  • طلاق زنی که پس از ازدواج با او رابطه زناشویی (نزدیکی) صورت نگرفته باشد.
  • طلاق دختری که کمتر از نه سال تمام سن داشته باشد.
  • طلاق بانوی یائسه .
  • طلاق خلع
  • طلاق مبارات
  • سه طلاقه (طلاق سوم)

انواع طلاق از نظر رویه دادگاه های ایران

از نظر رویه دادگاهی در ایران بهتر است تقسیم بندی طلاق را به صورت زیر انجام داد. طلاق را میتوان از نظر رضایت طرفین به دو دسته توافقی و غیرتوافقی تقسیم کرد. منظور از طلاق توافقی طلاقی است که در ان زوجین به توافق نهایی رسیده باشند. در مقابل آن طلاق یکطرفه یا غیر توافقی قرار دارد.

طلاق یکطرفه به معنای طلاقی است که به درخواست زوج و یا زوجه صورت می گیرد.

در واقع در طلاق غیرتوافقی زوج یا زوجه خواستار جدا شدن از دیگری استدر حالی که همسر او به این امر رضایت ندارد. 

آیین دادرسی در مورد دعاوی خانوادگی مثل دعوای طلاق یکطرفه دارای قواعد و مقررات تعیین شده می باشندکه در اکثر مواقع مطابق با شرع اسلامی تبیین شده است. با این حال با توجه به اینکه به طور معمول حق طلاق با مرد می باشد، شیوه رسیدگی به درخواست طلاق از طرف زوج و یا زوجه متفاوت است.

آیا زن میتواند به تنهایی درخواست طلاق دهد ؟

در قانون اسلامی و قانون مدنی ایران، هر دو زن و مرد حق دارند که در صورت بروز شرایط معین، درخواست طلاق دهند. اما این موضوع با شرایط خاصی همراه است و نیاز به رفع اشکالات و قوانین حاکم بر طلاق در این کشور دارد. طلاق در ایران بر اساس قوانین اسلامی و شریعت اسلامی صورت می‌گیرد و برای آن نیاز به رعایت شرایط خاصی مثل اثرات متقابل مالی، اجازه قضایی، و رویه‌های قانونی دیگر وجود دارد.

متاسفانه مسئله طلاق در ایران انچنان پیچیده شده است که بسیار از حقوقدانان پروسه طلاق را به صفحه شطرنج تشبیه کرده اند. با این حال که حق طلاق به طور معمول با زوج می باشد ، زوجه تحت شرایطی از جمله عسر و حرج و تخطی از شروط ضمن عقد میتواند طلاق یکطرفه بگیرد.

تخطی از شروط ضمن عقد

ماده 1119 قانون مدنی – طرفین عقد ازدواج می توانند هر شرطی که مخالف با مقتضای عقد مزبور نباشد. در ضمن عقد ازدواج یا عقد لازم دیگر بنمایند مثل اینکه شرط شود هر گاه شوهر زن دیگر بگیرد یا در مدت معینی غائب شود یا ترک انفاق نماید. یا بر علیه حیات زن سوء قصد کند یا سوء رفتاری نماید که‌ زندگانی آن ها با یکدیگر غیر قابل تحمل شود.  زن وکیل و وکیل در توکیل باشد که از اثبات تحقق شرط در محکمه و صدور حکم نهائی خود را مطلقه‌ سازد.

این یکی از شروط عقد ازدواج برای طلاق یکطرفه از طرف زن می باشد.

براساس ماده مذکور زوجه باید به شرایط ضمن عقد مندرج در سند ازدواج مراجعه نموده است. چنان چه زوج از شروط قید شده مانند ازدواج مجدد شوهر، عدم پرداخت نفقه، نسبت به زن سوء قصد یا سوء رفتار نماید و جان زن در خطر باشد یا در مدت معینی غیبت نموده باشد و امثالهم تخلف کرده باشد زن وکیل از طرف مرد بوده و می تواند با مراجعه به دادگاه و با اثبات نمودن تحقق شرط و صدور رای طلاق خود را مطلقه نماید.

 

عسر و حرج چیست؟

در تبصره ماده 1130 قانون مدنی، عسر و حرج این گونه تعریف شده است. «به وجود آمدن وضعیتی که ادامه‌ زندگی را برای زوجه با مشقت همراه ساخته و تحمل آن مشکل باشد.»

اما ممکن است این سختی و مشقت برای هر فردی متفاوت باشد. به همین دلیل قانون گذار در خصوص آن به ذکر مصادیق تمثیلی نیز پرداخته است. از مواردی که باعث می‌شود تا بتوان درخواست طلاق عسر و حرج را ثبت کرد، می‌توان به سوء معاشرت و سوء رفتار همسر اشاره کرد. در قانون به موارد زیر به عنوان مصادیق عسر و حرج اشاره شده است.

  • ترک زندگی و خانواده توسط شوهر به مدت 6  ماه متوالی یا 9 ماه متناوب بدون عذرموجه.
  • اعتیاد شوهر به مواد مخدر یا مشروبات الکلی و امتناع از ترک این اعتیاد.
  • محکومیت قطعی شوهر  5 سال حبس یا بیشتر.
  • ضرب و جرح یا فحاشی و سو رفتارهای مستمر غیر قابل تحمل.
  • بیماری صعب العلاج روانی.
  • ابتلای به بیماری صعب العلاج یا مسری مانند ایدز که باعث مختل شدن زندگی گردد.

طلاق توافقی چیست

به ازدواج و اتمام روابط زناشویی است. در این نوع طلاق، هر دو طرف (همسران) به توافق می‌رسند که می‌خواهند ازدواج را پایان دهند و شرایطی مانند تقسیم دارایی‌ها، نحوه مراقبت از فرزندان و دیگر مسائل مرتبط با طلاق را خودشان مشخص می‌کنند. سپس این توافق نامه به دادگاه ارائه می‌شود تا تصویب و اجرای آن قانونی شود.

قانون حمایت خانواده در ماده 26، اعلام میدارد، در صورتی که درخواست طلاق به صورت توافقی باشد، دادگاه لازم به صدور گواهی عدم امکان سازش می باشد .در طلاق توافقی یا همان گواهی عدم امکان سازش زن و شوهر باید در مورد تمامی ارکان و جزییات و مسائل ناشی از زندگی مشترک توافق نمایند و بعد از توافق به دادگاه مراجعه نموده و تقاضای صدور گواهی عدم امکان سازش یا طلاق توافقی نمایند.

چگونه طلاق فوری بگیریم

با توجه به توضیحات بالا در رابطه با انواع طلاق ابتدا لازم است شرایط زوجین توسط وکیل طلاق بررسی شود. این شرایط با توجه به نوع درخواست ، وضعیت زوج وزوجه ، دادگاه صالح و … متفاوت می باشد.  پاسخگویی شماره های فوق تمام وقت می باشد. طلاق فوری این مجموعه از یک هفته تا یک ماه متفاوت است. اگر نیاز به طلاق فوری دارید با شماره های داخل وبسایت تماس بگیرید.

آیا نیاز است برای طلاق وکیل بگیریم ؟

الزامی به داشتن وکیل در دادگاه خانواده نمی باشد. اما پیشنهاد ما و کلیه حقوقدانان بر این است که در هر صورت حتی توافق قطعی، از وکیل متخصص طلاق مشاوره بگیرید. با این حال در شرایطی که درخواست طلاق یکطرفه (از طرف زوج یا زوجه ) باشد، قطعا نیاز به وکیل دارید.

وکیل طلاق چه کاری انجام میدهد ؟

وکیل طلاق نقش بسیار مهمی در روند جدایی زوجین ایفا می‌کند. وکیل طلاق به نمایندگی از موکل خود، یعنی یکی از زوجین، در دادگاه حضور پیدا می‌کند و مسئولیت هدایت و مدیریت فرآیند قانونی طلاق را بر عهده دارد. این وکلا با قوانین و مقررات خانواده آشنا هستند و می‌توانند به موکل خود کمک کنند تا حقوق و منافع قانونی خود را در طی این فرآیند حفظ کنند. آن‌ها مشاوره حقوقی ارائه می‌دهند، مدارک لازم را تهیه و تنظیم می‌کنند و در مذاکرات مربوط به تقسیم اموال، حضانت فرزندان و حمایت مالی نقش مهمی دارند. وکیل طلاق همچنین می‌تواند به زوجین کمک کند تا به توافقی دوستانه برسند و از درگیری‌های بیشتر جلوگیری کنند.

یکی دیگر از وظایف وکیل طلاق، حمایت عاطفی و روانی از موکل است. این فرآیند ممکن است بسیار استرس‌زا و پیچیده باشد و وکیل می‌تواند با ارائه راهنمایی‌های مناسب و مشاوره حقوقی، این فشارها را کاهش دهد. وکلای طلاق علاوه بر دفاع از حقوق موکل خود در دادگاه، ممکن است در مواردی مانند مشاوره در مورد توافقات پیش از ازدواج، قراردادهای مالی و نحوه تنظیم اسناد قانونی نیز کمک کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند در پرونده‌های مربوط به تغییر شرایط حضانت، تغییرات در میزان حمایت مالی و دیگر مسائل پس از طلاق نیز دخالت داشته باشند. در مجموع، وکیل طلاق نقش حیاتی در تضمین عدالت و حمایت از حقوق قانونی افراد در فرآیند جدایی دارد.

لیست وکلای طلاق در مشهد

وکلای طلاق این مجموعه از قدیمی ترین وکلای مشهد هستند. این مجموعه دارای 3 دفتر اصلی در مشهد واقع در بولوار امامت ، بولوار شفا و خیابان راهنمایی می باشد. وکلای طلاق مشهد این مجموعه :

طلاق فوری در مشهد

طلاق

طلاق فوری در مشهد با چندین روش توسط وکلای ما صورت میگیرد. در هر روش نیاز به حضور زوجین در دادگاه و جلسات مشاوره نیست و وکیل تا رای قطعی کار طلاق را انجام میدهد. ( حضور زوج یا زوجه در محضر طلاق جهت ثبت نهایی الزامی می باشد ) .

  • مدارک لازم : اصل شناسنامه زوج و زوجه / اصل سند ازدواج ( عقد نامه ) و یا کپی برابر با اصل / وکالتنامه محضری (توسط وکیل ما قابل انجام می باشد) .
  • مدت زمان طلاق فوری : با توجه به رویه در سه روش متفاوت انجام میگیرد . جهت مدت زمان طلاق فوری در مشهد با دفتر تماس بگیرید.
  • حق الوکاله طلاق فوری : پرداخت در دو مرحله (تماس بگیرید).
ادرس

دفتر حقوقی مشهد – امامت 36 – پلاک 1 – طبقه سوم

تماس با ما

36040560 – 051
9152447090 – 98+

تلگرام

09152447090 – @dadyaranco

وکیل متخصص طلاق در مشهد چه کاری انجام میدهد ؟

وکیل متخصص طلاق در مشهد

وکیل طلاق در مشهد ابتدا جلسه ای را با شما هماهنگ میکند. در این جلسه کلیه شرایط حال حاضر ، اوراق قضایی شروط ضمن عقد ، شرایط زوجین بررسی میگردد. پس از ان نسبت به درخواست شما راه کارهای مناسب در نظر گرفته میشود. پس از بررسی نهایی و عقد قرار داد وکالت دادگستری از شما گرفته شده و مراحل دادگاه  بدون وقفه انجام میگیرد. 

  • پرونده طلاق  تا زمان رای قطعی در اولویت وکیل قرار میگیرد. 
  • گزارش نتایج پس از هر برهه زمانی به موکل ابلاغ میگردد.
  • در توافقات با طرف دیگر ، منافع موکل در اولیت خواهد بود .

وکیل طلاق در مشهد یکی از خدمات وکیل خانواده در مشهد توسط این مجموعه می باشد. خدمات تلفنی به صورت ۲۴ ساعته بوده و کارشناسان ما همه روزه اماده پاسخگویی می باشند.

نظرات مشتریان

موکلین ما درباره وکلای حقوقی ما چه می‌گویند ؟

همکاران ما

همکاران ما در زمینه وکالت

فهرست