گروه وکلای مشهد

ارتباط با بهترین وکیل دیوان عالی کشور در مشهد

وکیل دیوان عالی کشور فردی است که تخصص کافری در فرجام خواهی و تجدید نظرخواهی را در دیوان عالی کشور داشته باشد. این تخصص معمولا با کسب تجربه در درخواست های مختلف به دست می اید. مجموعه ما متشکل از بهترین و باتجربه ترین وکیل دیوان عالی کشور در مشهد، میتوانند شمارا در این مسیر راهنمایی کنند.

امکان مشاوره تخصصی حضوری و غیر حضوری

امکان مقایسه حق الوکاله

امکان انتخاب وکیل

تخصص حقوقی

وکلای ما در اکثر دعاوی حقوقی، کیفری و ثبتی تخصص دارند

نتایج درخشان

صدها رای قطعی حقوقی و کیفری موفق

موکلین راضی

99 درصد موکلین از ما راضی بوده اند

دیوان عالی کجاست

عالی ترین مرجع رسیدگی محسوب می شود و لازم به توضیح است که دعاوی محدودی به لحاظ حقوقی قابل طرح در دیوان می باشند که از آن جمله می توان به طلاق،فسخ نکاح، حجر و … اشاره کرد و در خصوص دعاوی کیفری مرجع اصلی بابت رسیدگی در اخرین مرحله رسیدگی محسوب می شود.

نحوه رسیدگی در دیوان عالی کشور

رسیدگی به صورت شکلی است به این معنی که رسیدگی در دیوان به صوررت شکلی و محتوایی پرونده است و قضات دیوان عالی ،به لحاظ تطابق رای صادر شده با قوانین و اصول، بررسی شکلی نموده و در صورت صحت رایی که از مرجع قبلی صادر شده است رای صادره را ابرام و در صورت عدم صحت رای، آن را به مرجع صادره فرستاده و به شعبه ی دیگری( شعبه هم عرض ) نسبت به آن بررسی ماهوی نموده و رای مقتضی صادر می نماید.

وکیل دیوان عالی

دیوان عالی کشور، تنها یک شعبه داشته و آن نیز در تهران است. رفت و امد از شهرستان ها به تهران نیز دشوار است. مجموعه ی دادیاران در تهران شعبه دارد و از وکلای حاذق و متخصص دراین حوزه بهره می برد و شما می توانید با وکیل دیوان عالی در مشهد در ارتباط باشید.

وکیل دیوان عالی کشور در مشهد

وقتی سخن از دیوان عالی به میان می آید، بی شک با پرونده بسیار مهمی رو به رو خواهیم بود که بارها در دادگاه های مختلف مورد بررسی قرار گرفته است. به عبارتی می توان گفت  : آخرین مرحله دادرسی در حوزه قضائی دیوان عالی کشور می باشد. همچنین رسیدگی دیوان عالی کشور به پرونده ها، شکلی می باشد. بدون شک، طی نمودن روند پرونده در دیوان عالی ، برای افرادی که از رویه دیوان و قوانین و مقررات اطلاعات کامل و کافی ندارند، بسیار پیچیده و دشوار خواهد بود و از نظر ما کاری اشتباه می باشد . لذا شایسته است در صورت مواجه با موضوع دیوان عالی کشور قبل از هر اقدامی به وکیل متخصص دیوان عالی کشور مشورت کنیم.

وکلای ما  با بیش تر از پانزده سال سابقه درخشان و کسب صد ها پرونده موفق آماده پذیرش دعاوی مربوط به دیوان عالی کشور در مشهد می باشند.

وکیل دیوان عالی در مشهد یکی از خدمات وکیل در مشهد توسط مجموعه گروه وکلای مشهد می باشد. خدمات تلفنی و اینترنتی اینمجموعه به صورت ۲۴ ساعته بوده و کارشناسان ما همه روزه اماده پاسخگویی می باشند.

نظرات موکلین
همکاران ما

همکاران ما در زمینه وکالت

فهرست