گروه وکلای مشهد

ارتباط با بهترین وکیل دعاوی کار در مشهد

قوانین اداره کار چیست ؟  بهترین وکیل اداره کار چه کسی است ؟ چگونه از مشاوره حقوقی اداره کار استفاده نماییم ؟ چگونه وکیل متخصص دعاوی کار در مشهد را پیدا کنیم ؟

مشاوره تخصصی حضوری و تلفنی

امکان مقایسه حق الوکاله

تکرار مشاوره بدون هزینه

تخصص حقوقی

وکلای ما در اکثر دعاوی حقوقی، کیفری و ثبتی تخصص دارند

نتایج درخشان

صدها رای قطعی حقوقی و کیفری موفق

موکلین راضی

99 درصد موکلین از ما راضی بوده اند

قانون کار و کارگر

در قانون مزبور به تعریف کارگر، کارفرما، کارگاه، و قرارداد و شرایط انعقاد آن، شرایط کار افرادی که اجازه ی کار دارند، ایمنی و بهداشت محل کار، خدمات رفاهی، بیمه، مراجع حل اختلاف، جرائم و مجازات های مربوط به آن می پردازد. وکیل کار و کارگر در مشهد به کلیه این قوانین اشراف داشته و بدون حضور کارگر در مراجع قضایی پیگیری لازم را انجام میدهد.

دعاوی حوادث حین کار

از جمله دعاوی پر تکرار در این خصوص دعاوی مربوط به کارگر و کارفرما بوده که پرداخت حقوق و مزایا و سنوات بیشترین نوع دعاوی می باشد. با توجه به انجام ایمنی در حین کار و تهیه مقدمات ایمنی در حین کار توسط کارفرما و رعایت آن توسط کارگر. دعاوی از جمله حوادث رخ داده در حین کار، مانند افتادن از داربست، آسیب بدنی جدی در حین کار را می توان نام برد.

وکیل قانون کار در مشهد

وکیل با اطلاعات کامل از حقوق کارگر، حقوق کارفرما  چگونگی قرار دادهای فی ما بین نسبت به احقاق حق هر یک از طرف دعوی ( کارگر یا کارفرما ) اقدام می نماید. وکیل قانون کار در مشهد با اشنایی کامل به رویه های اداره کار مشهد پشتیبان شما خواهد بود.

وکیل دعاوی کار و کارگر در مشهد یکی از خدمات وکیل در مشهد توسط مجموعه گروه وکلای مشهد (زیر نظر مجموعه حقوقی دادیاران) می باشد. خدمات تلفنی و اینترنتی اینمجموعه به صورت ۲۴ ساعته بوده و کارشناسان ما همه روزه اماده پاسخگویی می باشند.

نظرات مشتریان

موکلین ما درباره وکلای حقوقی ما چه می‌گویند ؟

همکاران ما

همکاران ما در زمینه وکالت

فهرست