گروه وکلای مشهد

ارتباط با بهترین وکیل خانواده در مشهد

به همراه داشتن یک وکیل خانواده در دعاوی مربوط به امور خانوادگی می‌تواند بسیار ضروری است. به همراه داشتن بهترین وکیل خانواده باعث می‌شود تا دعاوی خانوادگی بدون تنش و ناخوشایندی حل و فصل گردد. در ادامه این مطلب به مبحث وکیل خانواده و امور حقوقی مرتبط با آن و همچنین دلایل الزام حضور یک وکیل دعاوی خانواده میپردازیم. در صورتی که در دعاوی خانواده مانند طلاق، مهریه، نفقه، حضانت فرزندا و هر موضوع دیگری که مربوط به دادگاه خانواده می باشد نیاز به کمک دارید با وکلای ما در ارتباط باشید.

امکان مشاوره تخصصی حضوری و تلفنی

امکان مقایسه حق الوکاله

تکرار مشاوره بدون هزینه

وکیل متخصص خانواده

وکلای خانواده ما بیش از ده سال تجربه دارند

رای موفق

صدها رای قطعی موفق به نفع موکل

موکلین راضی

99 درصد موکلین از ما راضی بوده اند

وکیل  خانواده در مشهد کیست ؟

وکیل خانواده در مشهد این مجموعه به وکیل گفته میشود که صرفا وکالت دعاوی امور خانواده را میپذیرد. وکیل با آشنایی به امور حقوق خانواده و رویه های دادگاه خانواده مشهد (دادگاه شفا) و یا دعاوی مطروحه موازی در سایر دادگاه ها پشتیبان خوبی برای موکلین موضوع خانواده می باشد.

مهمترین دعاوی که وکیل خانواده در مشهد وکالت آن را بر عهده خواهد گرفت:

  • مطالبه مهریه (اداره ثبت ، دادگاه ،  توقیف اموال بابات مهریه ، مستثنیات دین ).
  • مطالبه نفقه زوجه و فرزندان ، مطالبه نفقه معوقه و جاریه مطالبه اجرت المثل.
  • طلاق توافقی ، فوری ، یکطرفه به درخواست زوج و زوجه .
  • درخواست عسر و حرج زوجه : اعتیاد ، ضرب و شتم ، زندان ، ترک انفاق ، ترک خانواده ، غایب مفقودالاثر و … .
  • حضانت و ملاقات طفل.
  • تمکین و نشوز ( تمکین به معنای انجام وظایف زناشویی و نشوز به معنای عدم انجام این وظایف می‌باشد ).
  • سرپرستی کودکان بی­‌سرپرست ( فرزندخواندگی ).
  • اهدای جنین.
  • تغییر جنسیت.

 انواع دعاوی خانواده

طی چند سال گذشته به دلیل ازدیاد این دست از دعاوی، مجتمع قضایی خانواده از دادگاه عمومی حقوقی جدا و مکان مجزایی را به خود اختصاص داده است. لازم به توضیح است که در شهرستان های کوچک و شهر هایی که دعاوی خانواده میزان کمتری از پرونده ها را به خود اختصاص میدهند، هم چنان در دادگاه رسیدگی می شود. از انواع این دعاوی می توان به مهریه، نفقه جاریه زوجه، نفقه معوقه زوجه، نفقه فرزندان، طلاق، سلب حضانت، ملاقات فرزند، طلاق توافقی، طلاق به دادخواست زوج و….اشاره کرد.

وکیل خانواده کیست و چه وظایفی دارد؟

وکیل شخصی است که پس از گذراندن دوره ی کارشناسی در ازمون وکالت قبول شده و در دوره ی کاراموزی اموزش تخصصی نزد قاضی دادگاه خانواده را می گذراند. ضمن آن که مجموعه ی دادیاران از وکلایی که در مقطع کارشناسی ارشد رشته ی حقوق خصوصی تحصیل کرده اند، بهره می برد. نیاز به وکیل متخصص خانواده در مشهد دارید ؟ با ما تماس بگیرید .

مهمترین دعاوی خانواده چیست ؟

مهمترین دعاوی خانواده در حال حاضر در شهرستان مشهد ، طلاق و مهریه می باشد.

وکیل طلاق در مشهد

موضوع طلاق به دلیل گستردگی و پیچیدگی در دعاوی خانواده به صورت اختصاصی وکلای خود را دارد. جهت ورود به صفحه وکیل طلاق در مشهد وارد شوید.

طلاق

وکیل مهریه در مشهد

مهریه از دعاوی مطالبات پر فراز ونبیش در ایران می باشد. برای پیگیری پرونده های مهریه برای دستیابی به نتیجه دلخواه بهتر است از وکلایی که در حوزه این دعاوی تخصص دارند کمک بگیرید. در صفحه وکیل مهریه در مشهد میتواندی با وکلای متخصص ارتباط بر قرار کنید.

خدمات حضوری خانواده

اصلی ترین خدمتی که در این زمینه می توان نام برد، روانشناسی همراه با کار وکالت است. با توجه به تجربه در این امر وکیل خانواده روانشناس حاذق در این قضیه  می باشد که وکلای مجموعه در کنار تعهد به امر وکالت، با دلسوزی و صبر فراوان همراه با خانواده هایی می شوند که از این نهاد اجتماعی متاسفانه ضربه خورده و نیازمند همراهی فراوان بابت ارامش روانی و پیگیری پرونده ها دارند. این امر صرفا در توان وکیلی است که چندین سال در این زمینه تجربه داشته باشد.

بهترین وکیل خانواده در مشهد

بهترین وکیل خانواده در مشهد پرونده شما را ابتدا بررسی کرده و اولیت را منافع موکل در نظر میگیرد. وکیل موظف است ابعاد پرونده، اینده و نتایج پرونده و درصد موفقیت در طرح دعوا را برای شما شفاف کند. با این حال بهترین وکیل خانواده در مشهد این مجموعه بیش از 5 سال سابقه حضور در دعاوی خانواده داشته و نتایج درخشانی را در سوابق خود رقم زده است. لازم به ذکر است اکثر موکلین، از وکلای خانواده ما رضایت کامل داشته اند. با توجه به پیچیدگی حال حاضر دادگاه های ایران به شما پیشنهاد میکنیم جهت هر اقدام حقوقی حداقل یک بار وکیل خانواده ما در مشهد مراجعه کرده مشورت کنید.

وکیل خانواده در مشهد یکی از خدمات وکیل در مشهد توسط مجموعه گروه وکلای مشهد (زیر نظر مجموعه حقوقی دادیاران) می باشد. خدمات تلفنی و اینترنتی اینمجموعه به صورت ۲۴ ساعته بوده و کارشناسان ما همه روزه اماده پاسخگویی می باشند.

نظرات مشتریان

موکلین ما درباره وکلای حقوقی ما چه می‌گویند ؟

همکاران ما

همکاران ما در زمینه وکالت

فهرست