گروه وکلای مشهد

ارتباط با بهترین وکیل انحصار وراثت در مشهد

پرونده های انحصار وراثت، از مهمترین پرونده های مالی در محاکم قضایی می باشد.  به علت بار مالی فراوان برای وراث و وجود ادعا و سهم خواهی وارثین، اغلب پر چالش است. توصیه میشود قبل از هر اقدام با وکیل انحصار وراثت مشاوره دریافت کنید. وکلای متخصص انحصار وراثت این مجموعه در این زمینه تخصص کافی داشته و بدون حضور شما در دادگاه مراحل را تا اتمام تقسیم ترکه انجام میدهند.

امکان مشاوره تخصصی حضوری و غیر حضوری

امکان مقایسه حق الوکاله

امکان انتخاب وکیل

تخصص حقوقی

وکلای ما در اکثر دعاوی حقوقی، کیفری و ثبتی تخصص دارند

نتایج درخشان

صدها رای قطعی حقوقی و کیفری موفق

موکلین راضی

99 درصد موکلین از ما راضی بوده اند

انحصار وراثت چیست

   بعداز فوت هر فردی تمام دارایی های وی جزء ما ترک متوفی محسوب می شودو افراد باز مانده که طبق قانونمدنی به سه طبقه مجزا تقسیم گردیده است ، جزء وراث محسوب می گردند.انحصار وراثت دعوایی است جهت مشخص شدنتعداد وراث در زمان فوت متوفی و و میزان ارثیه آن ها می باشد.

قوانین مهم در رابطه با وراثت که باید دانست

قانون مدنی، قانون امور حسبی، قانون مالیات بر ارث از جمله مهم ترین قوانین قابل ذکر است. با توجه به این که متوفی دارای وصیت نامه معتبر نیز باشد قوانین ارث که در قوانین متفرقه ذکر شده ملاک عمل دادگاه می باشد.

مراحل و رویه ی انحصار وراثت

جهت دریافت گواهی انحصار واثت ابتدا به ساکن نیاز به طرح دعوای انحصار وراثت بوده که در شورای حل اختلاف قابل بررسی است.

انحصار وراثت به صورت محدود و نامحدود قابل طرح است. اگر متوفی دارای اموالی بیش از 500 میلیون تومان باشد گواهی انحصار وراثت نا محدود صادر می شود که نیاز به نشر آگهی دارد. در غیر اینصورت گواهی از طرف شورای حل اختلاف به صورت محدود و در زمان کوتاه تری صادر خواهد شد. برای اخذ گواهی مزبور نیاز به گواهی فوت متوفی، شناسنامه متوفی عقد نامه یا رو نوشت شناسنامه و تسلیم اظهار نامه مالیاتی و استشهاد نامه می باشد.

نحوه ی انتخاب وکیل  انحصار وراثت مناسب

وقتی سخن از دیوان عالی به میان می آید، بی شک با پرونده بسیار مهمی رو به رو خواهیم بود که بارها در دادگاه های مختلف مورد بررسی قرار گرفته است.

و به عبارتی می توان گفت  : آخرین مرحله دادرسی در حوزه قضائی دیوان عالی کشور می باشد. همچنین رسیدگی دیوان عالی کشور به پرونده ها ، شکلی می باشد. بی شک ، طی نمودن روند پرونده در دیوان عالی کشور ، برای فردی که از رویه دیوان و قوانین و مقررات اطلاع کامل و کافی ندارد ، بسیار پیچیده و دشوار خواهد بود و از نظر ما کاری اشتباه می باشد . لذا شایسته است در صورت مواجه با موضوع دیوان عالی کشور قبل از هر اقدامی به وکیل متخصص دیوان عالی کشور مشورت کنیم.

وکلای ما  با بیش تر از پانزده سال سابقه درخشان و کسب صد ها پرونده موفق آماده پذیرش دعاوی مربوط به دیوان عالی کشور می باشند.

وکیل انحصار وراثت چه کاری انجام می دهد؟

وکیل انحصار وراثت با توجه به ماترک متفی بهترین نوع گواهی مزبور در موارد فوق را جهت وراث اخذ می نماید .در گواهی فوق تعداد ورثه و میزان سهم الارث هر یک به ترتیب ذکر می گردد. در صورت عدم حضور یکی از وراث یا عدم دسترسی به وی مثلا به دلیل خروج از کشور یا عدم همکاری با وکیل ، وکیل به تقاضای ذی نفعان از طریق شورای حل اختلاف نسبت به اخذ استعلام از اداره ثبت احوال اقدام می نماید و با حضور وکیل نواقص موجود در پرونده قابل حل و رسیدگی میشود.

وکیل متخصص ارث و ارثیه در مشهد

اگر این مطلب را خوانده اید احتمالا به دنبال وکیل ارث در مشهد ، وکیل ارثیه ، وکیل تقسیم ارثی در مشهد هستید. دعاوی ارثیه اگر منطقی و با دانش حقوقی پیش رود نه تنها جلوی ضررهای مالی را گرفته بلکه بسیاری از سو تفاهم ها ، درگیری های بین وراث و نگرانی ها و مشکلات در آینده از بین خواهد رفت. توصیه ما این است، پس از فوت هر یک از عزیزان و قبل از هر اقدامی با وکیل ارثیه در مشهد این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

وکیل خانواده در مشهد یکی از خدمات وکیل در مشهد توسط مجموعه گروه وکلای مشهد (زیر نظر مجموعه حقوقی دادیاران) می باشد. خدمات تلفنی و اینترنتی اینمجموعه به صورت ۲۴ ساعته بوده و کارشناسان ما همه روزه اماده پاسخگویی می باشند.

نظرات موکلین
همکاران ما

همکاران ما در زمینه وکالت

فهرست